12.05.2015

Auga stebuklas



Aš radau savo ramybę ir prasmę, harmoniją ir nemirštančią meilę. Vos tik sužinojusi, kad laukiuosi, mane užblokavo toks keistas įsimylėjimo jausmas. Tai buvo pavasario efektas. Atrodė, jog manyje kažkas bunda. Toks įsivaizduojamas žiedų kvapas, įsitaisęs mano nosyje žiemos viduryje. Ar tai žydinčių tulpių vaizdas, apsivijęs visas įmanomas mintis ir dienos darbus. Regis girdėjau paukščių klykavimą. Dramatizuoju. Bet aš būsima motina. Būsima amžinoji drama dėl vaiko, tiksliau amžinas susirūpinimas dėl dalies manęs. Dalies, kuri tuoj atsiskirs. Keista, bet ramu. Jauku ir tyra. Aš- motina. Jaučiuos tikra ir drąsi.



12 savaičių. Sužinojau, kad laukiuosi mergytės. Pradėjau mąstyti apie identitetą. Jos identitetą. Manyje augantis vaisius gyvens Norvegijoje. Jos tėvas norvegas. Motina lietuvė. Vos sužinojusi, kad laukiuosi, dar nežinodama lyties aš šią gyvybę įvardijau savo partneriui - Emilija. Buvo lenga  ją pavadinti. Ar bus lengva auginti, kaip man perduoti savo kultūrą, Kalbą.  Kaip Emilija save suvoks?

7 mėnesiai. Išblanksta klausimai - kas bus, kada, kodėl ir kaip. Viskas taip ryšku ir aišku. Nes esu čia, dabar. Man rūpi tik manyje plakanti antra širdis. Išmokau prašyti, kad kas nors užrištų batus. Sunkiai nekelti. Nevalgyti rūkytų gaminių, atsisakyti kofeino. Goodbye, vine! Goodbye, šokolade, grybai, svogūnai. O mieloji mėsa, tu man neskani.  

9 mėnuo. Tiksinti bomba. Didysis sprogimas lygiai už savaitės (gailiai tikiuosi). Stovėti neina, gulėti neina, sėdėti neina... Toletas yra dažniausiai lankoma vietelė. Oslo centre aplankiau visus toletus! Be jokių abejonių. Emilija rami. Ji suspurda tik išgirdus garsią muziką, ar tėčio balsą. Koks gražus ruduo. Nešalta. Laikas sustojo. 


                                                                                *    *    * 
I am totally obsessed with this 2 months old baby! I have probably hundrets photos of her, and now I definatetly underststand what it means to think that your own child is the best, the cutest, the most beautifull in all over the world.. we are so happy and proud of her already..even though she is just 8 weeks old.. and of course we are tired parents as well. Such a little girl can keep you SO busy all day long! I guess the more she grows the more tired we will be? I hope it will be easier 









No comments:

Post a Comment